03_1-12.jpg

At the head of the tomb are the following verses and inscription:

Hoc memoriae Monvmentvm, pitatis ergo
posvit THOMAS JERMY
Hic lacet EDWADVS, cvi magna ex stirpe STWARDYS
Cognomen Scoticis maioribvs Armiger ortvs
Convenere fides, pietas, veneranda senectvs:
Certavers genvs, pietas, prvdentia ivris
Tam bene transactae vitae lavs, eama, manbvnt
Vna hic MARGERIAE condvntvr Conivgis ossa
Faemina chara bonis, kyrbell sangvinis haeres
Vnanimes vixere decem, ter tresq, per annos
Natorvmq trivm, tot Natarvmq parentes:
Haeres patris erat, spes sola. JOANNA svperstes,
Sponsa THOMAE JERMY qvem stemmatis eivis avita
Protvlit Armicervm sedes Svffolcica Brightwell

The memorial was erected by Sir Thomas Jermy and his wife Dame Joan Jermy (daughter of Sir Edward & Lady Styward)

Ref: Davy, D.E. circa 1850. Suffolk Pedigrees.


Previous Thumbnails Next